بهترین سایت های خرید اینترنتی کتاب

1

امروزه بسیاری از مردم به دلیل داشتن مشغله کاری زیاد، کمتر کسی برای خرید کتاب به کتابفروشی مراجعه می‌کند از این رو کمتر کتاب خواهند خواند.
در این مقاله قصد داریم بهترین و معتبرترین سایت‌های اینترنتی فروش کتاب را معرفی کنیم، تا بتوانید در کمترین زمان ممکن کتاب مورد نظرتان را سفارش دهید و مطالعه کنید.

  1. گاج مارکت
  2. شهر کتاب آنلاین
  3. فیدیبو
  4. طاقچه
  5. جیحون
  6. کتابیسم
  7. رایا
  8. کتاب فردا
  9. کتاب آی آر
  10. قاصدک
  11. فدک بوک
  12. بانک کتاب گیتامهر
  13. مژده بوک

گاج مارکت

اگر به دنبال یک فروشگاه جامع و کامل کتب درسی هستید، بهتر است به فروشگاه اینترنتی کتاب گاج مارکت سری بزنید. این فروشگاه در ابتدا به منظور توزیع و فروش کتاب‌های خود شروع به فعالیت کرد، اما امروزه علاوه بر آن‌ها، کتاب‌های درسی انتشارات مختلف را هم در سایت عرضه کرده است.
در کنار کتب درسی، نوشت افزارها و کتاب‌های آموزشی صوتی هم ارائه می‌شود.

نحوه خرید از گاج مارکت

  • برای خرید از این فروشگاه اینترنتی ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید (در صورتیکه حساب کاربری ندارید،ثبت‌نام خود را انجام دهید)
  • در مرحله دوم باید کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید.
  • پس از بررسی مشخصات کالاهای موردنظر بر روی گزینه تسویه حساب کلیک کنید.
  • آدرس و مشخصات خود را ثبت کنید ( دقت کنید که تمامی موارد به درستی وارد شود ) بعد از ثبت آدرس گزینه آدرس را انتخاب کنید.
  • نحوه ارسال (پست سفارشی، پیشتاز) را انتخاب کنید.
  • در این مرحله کل فاکتور به همراه تعداد کالاها و قیمت آن ها و شیوه‌ی ارسال نمایش داده می‌شود و شما باید پس از بررسی همه موارد از طریق درگاه موردنظر پرداخت خود را انجام دهید.

ویژگی‌های خرید از گاج مارکت

  • ارسال سریع (حداکثر 24 ساعت).
  • امکان پرداخت درب منزل
  • پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی به تمام سوالات شما
  • مشاوره تلفنی برای خرید

آدرس وب‌سایت   www.gajmarket.com

شهر کتاب آنلاین

شهر کتاب یکی از بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید اینترنتی کتاب است که امکان خرید انواع کتاب‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف را به شما می‌دهد. خرید از فروشگاه اینترنتی شهر کتاب می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد در خرید کتاب برای شما باشد.

ویژگی‌های خرید از شهر کتاب آنلاین

  • خرید آسان
  • دسته‌بندی‌های مختلف کتاب
  • پرداخت امن
  • ارسال سریع

آدرس وب‌سایت https://shahreketabonline.com/

فیدیبو

فیدیبو اولین و بزرگترین پلتفرم عرضه کتاب الکترونیک در ایران است که از شرکت های زیر مجموعه دیجیکالا هم است. شما از طریق فیدیبو می‌توانید کتاب مورعلاقه خود را به صورت الکترونیکی مطالعه کنید. کافیست به صورت ماهانه مبلغی را جهت خرید اشتراک پرداخت کنید تا بتوانید به گنجینه‌ای نامحدود از کتاب‌ها دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های استفاده از فیدیبو

  • اپلیکیشن بی نقص و کاملا حرفه‌ای
  • کتاب‌های صوتی اختصاصی
  • تخفیف‌های متنوع

آدرس وب‌سایت:

طاقچه

یکی دیگر از بهترین سایت‌های خرید کتاب که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند طاقچه است. وب‌سایت طاقچه با دسته‌بندی‌های مختلف کتاب‌های متنوع و خوبی را با قیمت‌های مناسب به صورت آنلاین در اختیارتان می‌گذارد.

ویژگی‌های استفاده از طاقچه

  • قیمت‌های مناسب
  • دسته‌بندی‌های متنوع
  • دسترسی به کتاب‌های مختلف و کمیاب

آدرس وب‌سایت: https://taaghche.com/

جیحون

فروشگاه اینترنتی جیحون فعالیت خود را از سال 1386 شروع کرده است. کتاب‌های این فروشگاه به صورت روانشناسی، هنر، ادبیات، آموزش و پرورش، کسب و کار، دین و فلسفه، کتاب مرجع، کتاب کودک، غذایی، پزشکی، تاریخ و جغرافیا و سلامت دسته‌بندی شده است.
سایت جیحون در کنار کتاب، محصولات فرهنگی مختلفی را هم عرضه می‌کند. فروش صنایع دستی، موسیقی و فیلم، نوشت افزار از دیگر محصولات ارائه شده دراین سایت است.

آدرس سایت   www.jeihoon.net

کتابیسم

آن دسته از افرادی که فقط به دنبال کتاب‌ها، مجلات و مقاله‌های ادبی هستند بهتر برای خرید کتاب حتما به سایت کتابیسم سری بزنند. در این سایت شما انواع کتاب‌های ادبی ایرانی و خارجی را خواهید دید.
کتابیسم سعی دارد تا با ارزش‌ترین کتاب‌های ادبی را در سایت خود معرفی کند. این کتابفروشی ازسال 1393  تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده است.

آدرس سایت  www.ketabism.ir

رایا

فروشگاه اینترنتی رایا از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است. در ابتدا، فعالیت خود را با توزیع و فروش کتاب‌ها کمک آموزشی شروع کرد. کتابفروشی رایا 4 سال کتاب‌های خود را به صورت تلفنی و ارسال رایگان در تهران توزیع کرد و توانست با این شیوه فروش، کتاب دوستان بسیاری را به سمت خود ببرد. تمامی کتاب‌هایی که در سایت رایا مشاهده می‌کنید کمک آموزشی و درسی هستند، در این سایت نرم‌افزارهای درسی هم در کنار کتاب‌ها عرضه می‌شود.
آدرس سایت   www.rayabook.net

کتاب فردا

سایت کتاب فردا از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است، صاحبان امتیاز این سایت، با بررسی و تحلیل سایت‌های معتبر آمازون دات کام، بوردرز، بارس اند ناول سعی داشتند تا سایتی بر پایه این پروژه‌های موفق دنیا بنا کنند. سایت کتاب فردا که یکی از بزرگترین سایت‌های کتابفروشی درایران است، در این سایت 87 هزار عنوان کتاب وجود دارد و شما هر کتابی با هر موضوعی بخواهید می‌توانید در این سایت پیدا کنید.

آدرس سایت  www.fardabook.com

 

کتاب.آی آر

در سایت کتاب دات آی آر، شما می‌توانید کتاب های منتشر شده از سال 1375 تاکنون را ببینید. تنها کافیست نام کتاب و نام ناشر را داشته باشید تا بتوانید کتاب خود را در این سایت پیدا کنید. یکی از نکاتی که باعث شده تا توجه بسیاری از افراد کتاب دوست به این سایت جلب شود، داشتن کتاب‌های قدیمی است، کتاب هایی که مربوط به سه دهه گذشته هستند.
در این سایت به منظور شناخت بهتر کتاب، قبل از خرید چند صفحه اول کتاب را به صورت پی دی اف به همراه عکس جلد آن می‌توانید مطالعه کنید.

آدرس سایت www.ketab.ir

قاصدک

این فروشگاه اینترنتی که از سال 1395 تاکنون مشغول فعالیت است و با هدف توزیع و فروش گسترده محصولات فرهنگی، فروش کتاب‌ها بدون واسطه بین ناشر و خواننده کتاب، ارسال به سراسر کشور، توزیع کتاب در زمینه‌های مختلف و به زبان‌های گوناگون راه اندازی شده است.
آدرس سایت www.qps.ir

فدک بوک

یکی ازبرترین سایت‌های فروش، توزیع و مرجع کتاب‌های تخصصی در ایران، فدک بوک است. از جمله ویژگی‌هایی که باعث شده این سایت کتابفروشی یکی از بهترین‌ها باشد می‌توان به ؛ نقد و بررسی کتاب توسط خریداران، تنوع بسیار بالا در بخش ناشران، داشتن یک تیم بازاریابی اینترنتی قوی و حرفه‌ای، تنوع بسیار بالا در موضوعات کتاب‌ها اشاره کرد.
در سایت فدک بوک، سوالات آزمون‌های استخدامی، سوالات آزمون‌های نظام مهندسی بارگذاری شده‌اند. تهیه کتاب‌های دانشگاهی ،پژوهشی، تحقیقاتی بسیاری از سازمان ها از سایت فدک بوک انجام می‌شود.
آدرس سایت   www.fadakbook.ir

بانک کتاب گیتامهر

در سایت بانک کتاب گیتا مهر کتب درسی، دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان، زبان از ناشران مختلف وجود دارد.
بیش از 3 میلیون جلد کتاب با موضوعات مختلف وبه همراه فایل صوتی در این سایت ارائه شده است، با هر خریدی که از سایت گیتامهرانجام دهید از 20 درصد تخفیف برخوردار می‌شوید.
آدرس سایت   www.gitamehr.ir

مژده بوک

در این فروشگاه اینترنتی شما هر کتابی با هر موضوعی بخواهید در اختیارتان قرار می‌گیرد. بیش از 30 هزار عنوان کتاب از نویسندگان ایرانی و خارجی در این سایت ارائه شده است، حدود 1700 ناشر با مژده بودک در حال همکاری هستند.
اگر به دنبال کتاب‌های علوم پایه، علوم کشاورزی، هنر، علوم تجربی هستید بهتر است به سایت مژده بوک سری بزنید.
آدرس سایت  www.mojdehbook.com

1 نظر
  1. ریحانه مهدوی می گوید

    سلام
    مطلب خوبی بود. استفاده کردم. تا حالا به بعضی از این کتاب فروشی ها سر نزده بودم. ممنون که باعث شدید با این فروشگاه های کتاب آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا کتاب فروشی خوب دیگه به این لیست اضافه کنم.
    کتاب فروشی آنلاین جریان کتاب، کتاب فروشی گیسوم، کتاب فروشی پردیس کتاب در مشهد، کتاب فروشی انتشارات امام، کتاب فروشی کتاب راه و… .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.