بهترین مارک ژل صورت چیست؟

0

با افزایش سن پوست انسان افتاده و چروک می‌شود. برخی افراد این چروک‌ها و افتادگی را دوست ندارند تزریق ژل و فیلر برای از بین بردن چروک‌ها کاربرد دارد. از طرفی دیگر از ژل برای افزایش حجم برخی قسمت‌ها و فرم دهی به صورت برای افزایش زیبایی نیز استفاده می‌شود.

در مقاله‌ای از سایت کلینیک صدف درباره تزریق ژل می‌خوانیم: ” اسید هیالورونیک و کلاژن دو ماده‌ای هستند که باعث نرمی و جوان ماندن پوست صورت می‌شوند. با افزایش سن میزان این دو ماده در پوست کاهش می‌یابد و صورت شادابی خود را از دست می‌دهد. برای برگرداندن زیبایی چهره باید اسید هیالورونیک یا کلاژن به آن تزریق شود. این دقیقا همان کاری است که تزریق ژل انجام می‌دهد.

تزریق ژل یکی از محبوب‌ترین روش‌های حجیم کردن صورت است. طبق اطلاعات انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، در سال ۲۰۱۷، تقریبا ۷/۲ میلیون عمل تزریق انجام شده که به نسبت سال قبل سه درصد افزایش داشته است.”

اهمیت استفاده از بهترین برند ژل صورت

با توجه به پرطرفدار بودن تزریق ژل و فیلر این صنعت می‌تواند پولساز باشد. پس تولید محصولات بی‌کیفیت و تقلبی دور از انتظار نیست. شما از تزریق ژل برای افزایش زیبایی صورت خود استفاده می‌کنید در حالی که ژل تقلبی یا بی‌کیفیت می‌تواند زیبایی طبیعی شما را نیز از بین ببرد. به همین دلیل انتخاب بهترن برند ژل با توجه به محل تزریق بسیار مهم است. در اولین قدم باید یک کلینیک معتبر و دارای مجوز که پزشکان ماهر و متخصص دارد را انتخاب کنید در این صورت با اطمینان بیشتری می‌توانید زریق را انجام دهید. در ادامه بهترین ژل‌های موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین ژل صورت موجود در بازار ایران

ژل‌ها و فیلرهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم از بهترین برندهای ژل‌های موقت هستند. طبیعی است قیمت این ژل‌ها بالاتر از سایر برندها باشد.

ژل ژوویدرم Juvederm

ژوویدرم محصولی از کمپانی فرانسوی و معتبر Allergan  است. این کمپانی در زمینه تولید محصولات زیبایی و صورت فعالیت می‌کند. این ژل از نوع هیالورونیک اسید بوده و با حجم دهی بالا به خوبی می‌توان خطوط و چروک‌های عمیق و سطحی را پر کند. به همین دلیل از این برند برای افزایش حجم لب و از بین بردن چروک‌ها و خطوط اخم و خنده استفاده می‌شود.

ژوویدرم خود انواع مختلفی دارد. برای مثال ژوویدرم Voluma XC برای تزریق در ناحیه گونه کاربرد دارد. البته این نوع محدودیت سنی داشته و برای زیر 21 سال مجاز نیست. Vollure XC محصولی دیگر از ژوویدرم است که برای از بین بردن خطوط و چروک عمیق و سطحی استفاده شده و با دارا بودن لیدوکائین به سرعت ناحیه تزریق را بی حس می‌کند.

ماندگاری ژل ژوویدرم چقدر است؟

این ژل بین 6 تا 18 ماه بسته به مکانیزم بدن هر فرد ماندگاری دارد. اگرر از نتیجه راضی نبودید جای نگرانی وجود ندارد به راحتی با آنزیم می‌توان ژل را از بین برد. باید ذکر کنیم ژوویدرم تاییدیه FDA را کسب کرده است.

ژل ژوویدرم

ژل تئوسیال Teosyal

تئوسیال محصولات خود را بر پایه هیالورونیک اسید و منشا غیر حیوانی تولید می‌کند. از این ژل برای از بین بردن انواع چروک و حجم دهی به صورت بخصوص به لب‌ها استفاده می‌شود. نوعی محصول از این برند به نام Teosyal Kiss به این دلیل که با پروتئین ساخته شده و اندوتوکسین باکتریایی کمتری دارد بهترین گزینه برای پوست‌های حساس است. ماندگاری محصولات تئوسیال با در نظر گرفتن عوامل مختلف به طور میانگین 12 ماه است.

ژل رستیلن  RESTYLANE

رستلین ژلی مانند ژوویدرم است. این ژل غلیظ بوده و برای زیر چشم و چروک‌های عمیق و سطحی مناسب است. البته نوعی از این نوع ژل وجود دارد که ابریشمی و سبکتر بوده و باعث حجم دهی بیشتر می‌شود. از این نوع برای تزریق به لب استفاده می‌شود.

این ژل به علت داشتن کلاژن علاوه بر زیبایی بخشیدن به صورت حالت درمانی داشته و دفعات تکرار تزریق به مرور کمتر خواهد شد. اما به طور کلی ماندگاری رستلین یا رستالین 6 تا 18 ماه است.

ژل استایلج  Stylage

استایلج نیز برندی فرانسوی بر پایه هیالورونیک اسید است. این ژل علاوه بر کلاژن حاوی ماده بی حس کننده جهت کاهش درد هنگام تزریق و آنتی اکسیدان مانیتول است که التهابات و اثرات بد پوستی بخصوص بعد از تزریق را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. از این ژل برای لب‌ها و گونه‌ها بسیار استفاده می‌شود. حجم دهی طبیعی و ماندگاری بالا تا 24 ماه از مزایای این ژل است.

ژل بلترو  BELOTERO

کمپانی Merz  یک کمپانی بزرگ آلمانی در زمینه تولید محصولات زیبایی و فیلر و ژل است. بلترو یکی از برندهای زیرمجموعه Merz  است. ژل ‌های این برند برای انواع کاربردهای زیبایی صورت مناسب بوده و به دلیل داشتن مقادیری لیدوکائین درد هنگام تزریق تا حد زیادی کاهش می‌یابد. به تایید FDA ماندگاری این ژل میانگین 6 تا 12 ماه است.

سایر ژل‌ها و فیلرها

تا این بخش از مقاله بهترین و معتبرترین ژل‌های موجود در بازار را معرفی کردیم که استفاده از آنها بسیار رایج است. در ادامه سایر برندها را نیز معرفی می‌کنیم.

بهترین برند ژل

زیپلاست

این ژل از پوست گاو ساخته شده و بافتی نرم دارد. از زیپلاست یا زیدرم برای پر کردن خطوط چروک‌ها و حتی بهبود زخم‌ها استفاده می‌شود.

اسکالپترا

اسکالپترا اولین دارویی بود که توسط FDA برای افزایش حجم صورت برای بیمارانی که مبتلا به HIV بودند تایید شد. این پر کننده از پلی لاکتیک اسید ساخته می‌شود.

کاپتیک

کاپتیک یک هیالورونیک اسید با منشا غیر حیوانی و بافتی بسیار نرم است که برای افزایش حجم و از بین بردن خطو اطراف دهان و بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هیلافرم

هیلافرم نوعی ژل است که به صورت شیمیایی ساخته می‌شود ولی دارای هیالورونیک اسید است. این ژل برای پر کردن خطوط و چروک متوسط و عمیق بخصوص اطراف بینی و دهان کاربرد دارد.

رادیس

رادیس نیز نوعی ژل مصنوعی است. این ژل از هیدروکسی آپاتیت ساخته می‌شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد به این خاطر که در اطراف محل تزریق این ژل بدن شروع به کلاژن سازی و افزایش حجم می‌کند. از این ژل برای تزریق در خطوط و چروک متوسط تا عمیق استفاده می‌شود.

چگونه از بین برندهای مختلف بهترین ژل را انتخاب کنیم؟

مطالعه این مقاله به شما اطلاعات خوبی درباره برندهای موجود در بازار و بهترین‌ برندها می‌دهد. با این حال برای انتخاب بهترین ژل باید با پزشک مشورت کرده و به او اعتماد کنید. پزشک با توجه به آناتومی ناحیه تزریق، میزان تزریق، نتیجه دلخواه شما و بودجه‌ای که شما در نظر دارید بهترین برند را پیشنهاد خواهد داد. پس برای گرفتن بهترین نتیجه تمرکز خود را روی انتخاب کلینیک معتبر و پزشک متخصص بگذارید.

به علاوه در انتخاب کرم ها و پاک کننده های آرایشی دقت زیادی داشته باشید تا ماندگاری ژل افزایش یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.